keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Imma be

On se ihanaa ku Anette haasto mut johonkin ihmehommaan jossa joudun sanomaan positiivisia asioita itsestäni, bläh. Olen ollut sienissä koko viikon, kiitos erään henkilön ♥ 


Me käristettiin eilen Akselin, Jossun ja Timon kaa koko köksänluokka ku tehtiin poronkäristystä. Neljä pannua savuaa kunnolla = koko köksänluokka oli ihan harmaa savusta. Onneks ope oli ottanut palohälyttimen pois päätä :: D sitten ihana äikänope uhkas antaa kaikille meidän luokkalaisille tunnin jälki-istunnon. Ei sitä nykyään saa laulaa edes maammelaulua tunnilla :c ei se sitten kyllä sitä kenellekkään antanu. ja nyt tää haastojuttu



my perfect imperfections

haaste bloggaajille ( miksei myös vloggaajille ), jossa nimetään 5 asiaa / kohdetta / jotain mistä itsessäs pidät ja mitä inhoat.

pidän;
  tykkään tosi paljon sääristäni (reidet on sitte iha eri juttu)
 simmut on kivat
 mun ripset on ihanan pitkät ja tummat c: !
 tykkään myös perseestäni :D kuulostaaa ehkä oudolt, mut oon tyytyväinen siihen 
 rentoudestani
inhoan;
 hampaitani ! 
 laiskuuttani
 säärikarvojani
  hiuksiani, ohuet ja menee nopeesti likasiks
  sitä kun oon kauheen epäileväinen ja kun kuvittelen ihmisten aattelevan musta pahaa ja pitävän mua ihaoutolintuna

ja haastan tähän kummatkin tiiat ja jutan c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti