keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Let it rock

Anteeksi että on kestäny taas bloggaamisessa~ sen aina vain unohtaa välillä :l tai sitten elämässäni ei tapahdu sellaista mistä tarvisi blogata. Mutta nyt o taas tapahtunu kaikenlaista jännää ja vähemmän jännää. Ensinnäkin koulua on jäljellä vaa puoltoista viikkoo ja Venäjä voitti mm-kultaa jääkiekossa. Oon oikeestaan aika ilonen, hyvi pelas koko turnauksen. Mutta olin nyt viikonloppuna Kikuconissa Turussa ja ääni edellee hiema kadoksissa. Näin vanhoi tuttuja ja tutustuin uusiin ihaniin ihmisiin, erityiskiitokset conista Anetelle, Nealle, Yumille, Idalle, Herneelle, Sannille, Janinalle, Rialle, Jennille, Siirille ja Joselle + kaikille muille jotka unohin mainita. I LOVE YOU GUYS ! En jaksanut kääntää osaa kuvista oikein päin, laiska kun oon.  Mutta tässä on ny vähä kuvia Kikusta







lauantaina olin tuo valkopaitainen c:






"käyks sä useinki täällä? (;"












minä sunnutaina c:





2 kommenttia:

  1. yhdennessätoisessa kuvassa on tuttu kaksikko~ En minä vaan Tuuni, sinisessä hupparissa.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista