perjantai 11. toukokuuta 2012

Teenage Dream

Tänään Suomi-Kanada peli ! Hillun täällä Karjalapaita päällä, peruukki pääs ja Suomenlippu kädessä. Aattelin ett jos en saa viikon sisällä hankittuu mistää ristiä mun Norja cossiin niin menen Kikuun casual!Suomena. Katsootaan nyt. Huomasin etten oo laittanu ees mun vappukuvia tänne D: assdsdsdhsf olin siis vappuna Hämeenlinnassa Jossun kaa ja käytii kattoo leffa ja randomisti istuttii vapputoril. Ja oon vittuuntunut täl hetkel koska vitunsiitepölyallergia silmät kutiaa, nenä vuotaa, huulet on iha rohtuneet ja kurkku kipee. Ja lääkkeetkää ei ees auta 2 tuntii pidempää...  Mut kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten;



just chillin'



sori duckface







mäki tykkään oon kännissä ilmeestäni ♥

ps. tuli maanantaina aneten kaa kaks kuukautta täyteen ♥ 


4 kommenttia:

  1. kivan olone blogi :)

    wearetheworldmystory.blogspot.com
    // liity lukijaks jos tykkäät, kommenttiki ois kiva (:

    VastaaPoista
  2. laitoin sulle haasteen. ja btw, oot tosi nätti c:


    comebeinmyworld.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti c: assfglgffgj oon tehny jo kerran ton haasteen D: mut kai sitä vois toisenkin kerran, en kyllä jaksa alkaa enää uusia kysymyksiä keksimään :D

      Poista